Samalla hetkella ku astuin lentoterminaalista pihalle iski valiton kuumuus ku nyrkilla paahan!! Se oli kasittamatonta!! Ma olin just kavellu suomessa ja siella sato vetta ja rantaa ja oli vittumainen saa.. Nyt se vaihtu hetkessa kuumaan ja KOSTEAAN ilmaan jollasta en oo koskaan kokenu!! Viime kesa Balkkanilla oli kuuma mutta se oli ihan erilaista! Taal kosteus on se mika vie mehut!! Samaan aikaan ku lampo iski vasten kasvoja ryntas myos hirvee lihakasa malesialaisia nuoriamiehia tarjoomaan taksia.. Ma en ollu todellakaa kiinnostunu niitten palveluista ja sanoinki etta ei kiitos ja lampsin kasseineni kentan ulko-ovelle.. Siella todellisuus vasta iski!! Kuumuus ei ollu mitaan viella lentokentan sisapuolella!!! Perkele... Ma seisoin ja sytytin tupakan siina ovella ja kaytannossa siina ajassa ma kastuin hiesta.. Joku vanhempi aija tuli siihen heiluu ja sano etta siina ei saa kessutella siina ovella ja ohjas mut siihen oven viereen ja pisti itekki tupakaks.. Se kyseli kaikkee etta mista oon ja sanoin etta suomesta ja kysyin etta onko taalla satanu ja se sano etta taallaa sataa tahan aikaan aika paljo.. Me jauhettiin kaikkee paskaa siina ja sitte se kysy mihin olin matkalla.. Kuala Lumpuriin oli muutamakymmenta kilometria matkaa ja ajattelin menna bussilla.. Kerroin hotellin nimen mihin olin varannu tan matkan ensimmaisen yon jotta ma saisin nukkuu matkavasymyksen pois.. Se kerto etta se sais mulle taksin ja ma kysyin etta millasen muka ja se kysy etta millasen ma haluun ja naytti sen kaulassa roikkuvaa customer service lapyskaa!! Sanoin sille etta mahollisimman halvan tietenki.. Se sano etta se sais mulle taksin joka maksas 180 paikallista rahaa... Kysyin silta etta enko paase bussilla nii se sano etta en sielta etta silla paasee vaan jotkut pakettimatkailijat tai jotain.. En tienny minka arvosta se paikallinen raha on ja aattelin et sen on oltava helvetin halpaa.. Mua vasytti perkeleesti ja 180 kuulosti musta ihan ok hinnalta... Taksikuski vei mut semmoseen rupuseen taksiin jossa oli joku kuski joka ei puhunu juuri yhtaan englantia.. Matkalla taksille mua tuli semmonen toinen taksikauppias vastaan.. Se kysy tarvinko taksii ja sanoin etta toi aija on hoitanu mulle taksin ja se sano etta ok.. Han ei pysty parempaan diiliin.. Menin siihen rupuseen taksiin ja se ties mihin halusin ja ajettiin turvat kiinni koko toi mun oman arvion mukaa ehka 40km pitka matka.. Melkeen koko matkan sato.. Lamminta trooppista sadetta.. Perilla heitin rahat sille ja menin hotellii.. Hotelli oli aika mukava!! Ilmastoitu huone mutta keskella Kuala Lumpurin muukalaishelvettia.. Siina hotellin alakerrassa oli kauppa ja kavin siella ostoksilla.. Ostin jotain sipseja ja pahkinoita ja tupakkaa askillisen ja limua pari tolkkia seka 2dl pullon venalaista vodkaa.. Mun ostokset makso jotain ehka 20 rahaa... Ma aloin suhteuttaa sita tohon taksikyydin 180 rahaan.. Ma tajusin etta se saatanan mulkku vaari kusetti mua siella lentokentalla... Ma kavelin siihen hotelliin ja siina istu ovella semmonen Intialaisen nakonen aija.. Kysyin silta etta paljo taksi sielta kentalta maksaa talle hotellille.. Se kysy paljo olin maksanu ja kerroin etta 180.. Se kysy etta tulinko limusiinilla??! Siina vaiheessa mun veikkaus oli vahvistettu todeks... Se saatanan mulkku papparainen oli kusettanu mua 100% varmasti!!!! Kysyin paljonko toi raha on US dollareissa ja se sano etta jotain 50$... Ok.. Suomessa taksi olis voinu maksaakki sen verran mutta ei taalla... Menin vittuuntunenna hotellihuoneeseen.. Ensimmainen kokemus tasta matkasta sen varsinaisessa muodossa oli ollu se ku mua kusetetaan jonku saatanan "customer service"-pallinaaman toimesta... Toisaalta olin tyytyvainen etta mua kusetettiin heti! Se pyyhki helvettiin sen sinisilmasyyden jota kyseisessa paikassa ei kannata omata!! Ja eihan siina ollu menny ku rahaa.. Ja sitaki aika mitattomasti.. Otin pikku toraykset vodkaa ja lahin pihalle... Se keskustan alue oli perkeleen sokkeloinen.. Sen lisaks sato vetta mutta se oli lamminta!! Kavelin keskustassa ja eksyin semmoselle torille.. Siela oli kaiken maailma tyrkyttajii ihan aaripaista lahtien.. Munkkeja myymassa koruja, hedelmakauppiaita, kerjalaislapsia, ja outoja lihakimpaleita ja kaikkee mahollista kraasaa ja paskaa.. Mulle tuli joku taulapaa kaupitteleen radiopuhelin kadessa kamaa.. Se luetteli varmaan kymmenen eri huumetta ja ma kysyin silta etta onko se tosissaan?? Naytanko ma silta etta haluun ostaa vittu heroiinii... En tienny miks silla oli se radiopuhelin.. Sen samasen torin varressa oli semmonen safkamesta.. Tosi kuppasen nakonen.. Mutta sen sisaanheittaja joka roikku kaikkien niitten ulkopoytien reunalla safkapaikan ja torin valissa tuli pyytaa mua ja koitin sanoo sille jotain mutta se vaan maltilla viitto rauhassa ja lahti ite kavelee.. Ma arvioisin etta se oli ihan vahintaanki 80 vuotias ja sen selkaan numeroidussa paidassa luki rinnan kohalla TONY.. Selassa koreili #1!! Lahin seuraamaan sita ja se istutti mut poytaa.. Heti tuli tarjoilija ja kysy mita haluisin tilata ja tilasin bissen.. Se toi semmosta tiger merkkista olutta.. Se on perkeleen hyvaa!! Otin korkin taskuun koska sen tyton jota tapailin ennen matkalle lahtoa isa keraa korkkeja ja paatin kerata sille talteen taalta niita.. Toin niita myos Balkkanilta mutta en oo saanu viela niita annetuks... Joskus sitte.. Istuin siina ja join kaljaa.. Yks tarjoilijoista tuli juttelee ja poristiin kaikkee.. Kysyin etta mikas vaari taa TONY on ja se sano etta se on kuuro-mykka ja niitten vanhin sisaanheittaja.. Sitte siihen tuli munkki myymaan rannekoruja ja se oli kans ihan kaheksankympin ja kuoleman valissa.. Tai kaytannossa se tuli jakamaan niita koruja.. Ne makso kai jotain 5-10 senttia euroissa... Nyt mulla oli jo hajuu rahan todellisesta arvosta Malesiassa.. Ostin silta semmosen korun ja pistin sen mun kamerapussin vetoketjuun.. Lahin kaymaa syomassa sen hotellin ravintolassa jossa lymyilin... Ruoka oli ihan perseesta ja tosi halpaa.. Se tarjoiltiin palmun lehdella.... Ihmiset syo nailla huudeilla tikuilla tai haarukalla ja lusikalla.. Haarukalla tokitaan sapuskat lusikkaan ja lusikalla kauhotaan suuhun lapsenomaisesti... Kavin suihkussa hotellihuoneessa ja vaihdoin kamppeet.. Ilokseni huomasin etta yks mun ostamista sipsipusseista oli jonku helvetin mustekalan makunen.. Haistoin niita ja pussi loys tien paansa keerevalla lennolla roskiksesta!! Lahin taas pihalle.. Talla kertaa seikkailemaan lahialueen sokkeloiseen kujahelvettiin.. Sielta loyty niin vastenmielisia pikkukatuja etta se oli jotain ihan kasittamatonta.. Monet valtteli niita pienimpia kujia koska ne oli niin allottavii ja pimeita.. Ma kuljeskelin silti niillaki ajatellen etta jos mulle kay jotain niin sitten mielellaan nyt heti alussa.. Niitten kaikkein hamarampien kujien aijat katto mua vahan oudoksuvasti mutta katoin vaan lujasti takasin nii eipa siina ollu mitaa.. Ne grillas yhessa mestassa semmosel ritilalla varmaan jotain rottaa.. Vittu miten ihana 4 kk mul on tulossa ma aattelin... Saatanan rotansyojat.. Mut toisaalta siina oli omanlaista viehatysta koska enhan ma ollu ikina ennen ollu nain pitkalla kotoota.. Oikeestaan heti ku olin tullu pihalle mun vaatteet oli taas taysin marat.. Menin sinne samaan mestaan missa olin kaljalla aikasemmin ja missa oli sisaanheittaja TONY... Se oli mun uus suosikki papparainen... Kuuro-mykka TONY rules.. Siina terassilla istu myos semmonen keski-ikasen nakonen ukko.. Se alkoki kohta juttelee mulle ja sen nimi oli Herbert... Se oli helvetin ruskettunu ja se oli saksasta... Poristiin paskaa ja se kerto etta se on reissannu talvet aina jotain tyyliin 30 vuotta.. Se oli nyt elakkeella ja oli jo 67 vuotias isoisa ja se ei kylla oikeesti nayttany sen ikaselta... Juotiin siina ja tarjottiin vuorotellen.. Se osottautu pirun kivaks aijaks.. Sain silta hyvii vinkkeja matkustamiseen Malesiasta Thaimaaseen ja noin yleensa.. Se kerto etta se mulle kamaa radion kanssa  kauppaamaan tullu aija oli luultavasti poliisi ja kerto etta se olis luultavasti tehny vale myynnin mulle.. Huumeista voi saada Malesiassa kuoleman tuomion.. Siihen suhtaudutaan sellasella vakavuudella etta asiasta mainitaan maahantuolokortissa joka jokaisen oli taytettava ennen ku kone laskeutu Malesiaan ja se niitattiin passiin.. Toisaalta poliisit taalla on lahjottavissa.. Kysymys on kaytannossa vaan rahan maarasta..Herbert kerto myos etta saisin lentolipun seuraavan paivana siita ihan lahelta yhen matkatoimiston toimipisteesta ja etta ne on tosi edullisii.. Lisaks se kerto etta ne bussit joita siel lentokentalla oli on todellakin kaikkia maksavia asiakkaita varten ja etta semmosella matkustaminen lentokentalle maksaa korkeinataan kymmenen rahaa!! Se lentokentan kusettaja oli siis tietyssa mittapuussa kusettanu mua ihan vitusti!! Saatanan mulkku.. Mutta  Herbert oli asiallinen ukko niinku myos TONY joka palloili ympyraa ja touhuili perkeleesti kaikkea sen ikaseks mieheks siina jatkuvasti... Ilta vierahti Herbertin kanssa nautiskellen olutta ja kattelemalla pikkuhiljaa hiljentyvaa toria... Kavellessa hotellille kuumotti hiukan.. En kylla ollu jurrissa joten ja olin valppaana en kokenu etta olisin ollu minkaan sortin vaarassa.. Menin hotelliin soin vaha sipseja harjasin hampaat ja kavin nukkumaa.. Malesia on ihan perseesta.. Lukuun ottamatta noita muutamaa hupaisaa vanhempaa ukkelia.... Lukuun ottamatt sita lentokentan kavaltaja pappaa....